Birim Yöneticisi

  Prof. Dr. Abdullah SÜTÇÜ

Birim Kalite Yönetim Temsilcisi

  Prof. Dr. Halime ÜNLÜ

Akademik Personel

  Doç. Dr. Abdullah GENÇ

Enstitü Sekreteri

  Mevlüt ÇIRAK

İdari Personel

  Yasemin ÇAĞDAŞ

Öğrenci Temsilcisi

  Merve CAMBAZOĞLU 

İÇ PAYDAŞLAR

Akademik Personel

  • Anabilim dalı başkanları
  • Anabilim dalı öğretim üyeleri
  • Lisansüstü ders ve danışmanlıklarda görevlendirilen kurum içi ve kurum dışı öğretim üyeleri

İdari ve Teknik Personel

  • Enstitü bünyesinde doğrudan görevli idari personel 
  • Anabilim dalı sekreterleri
  • Üniversitemiz daire başkanlıkları
  • Bap (Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi)
  • Ulusal ve Uluslararası İlişkiler Genel Koordinatörlüğü

Öğrenciler 

Mezunlar

DIŞ PAYDAŞLAR

  • YÖK (Yükseköğretim Kurulu)
  • TÜBİTAK (Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu)
  • Tüm üniversiteler
  • Bakanlıklar ve bağlı birimleri:

-        Milli Eğitim Bakanlığı

-        Tarım ve Orman Bakanlığı

-        Kültür ve Turizm Bakanlığı

-        Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı

-      Ticaret Bakanlığı

-    Gençlik ve Spor Bakanlığı

-    Çevre ve Şehircilik Bakanlığı

-    Sağlık Bakanlığı

  • Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı
  • Isparta Valiliği
  • Isparta Belediyesi
  • BAKA (Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı)
  • Sivil toplum kuruluşları
  • Sanayi ve Ticaret Odası
  • Isparta Ticaret Borsası

Prof. Dr. Lokman KUZU

TR Anten A. Ş. Yönetim Kurulu Başkanı

Volkan GÜLER

BAKA Genel Sekreteri

Yük. Müh. Serkan KASAPOĞLU

Anamas Tohum, CEO

ÜNİVERSİTE STRATEJİK PLANI

Üniversite Stratejik Planı (2021-2025)

BİRİM İÇ DEĞERLENDİRME RAPORLARI

Birim İç DeğerlendirmeRaporu-2022 

Birim İç DeğerlendirmeRaporu-2023 

FAALİYET RAPORLARI

Faaliyet Raporu - 2019

Faaliyet Raporu - 2020

Faaliyet Raporu - 2021

Faaliyet Raporu - 2022

Faaliyet Raporu - 2023

ENSTİTÜ KURULU 

Enstitü Kurulu Gündemleri - 18.09.2023

Enstitü Kurulu Gündemleri - 01.09.2023

Enstitü Kurulu Gündemleri - 18.08.2023

Enstitü Kurulu Gündemleri - 03.07.2023

Enstitü Kurulu Gündemleri - 19.06.2023

Enstitü Kurulu Gündemleri - 27.04.2023

Enstitü Kurulu Gündemleri - 24.08.2022

Enstitü Kurulu Gündemleri - 24.05.2022

Enstitü Kurulu Gündemleri - 22.04.2022

Enstitü Kurulu Gündemleri - 25.01.2022

ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 03.08.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 10.08.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 17.08.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 07.09.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 08.09.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 14.09.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 28.09.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 05.10.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 09.10.2023

Enstitü Yönetim Kurulu Gündemleri - 12.10.2023

DANIŞMA KURULU TOPLANTISI RAPORLARI

Danışma Kurulu Toplantısı 1 (toplantı görüntüsü)

KALİTE KOMİSYONU TOPLANTI TUTANAKLARI

Kalite Komisyonu Toplantı Tutanağı 1

Kalite Komisyonu Toplantı Tutanağı 2

Kalite Komisyonu Toplantı Tutanağı 3

Kalite Komisyonu Toplantı Tutanağı 4

 

 

Öneri Birimi/Kaynak: Enstitü Yönetimi

Öneri Tarihi: 17.02.2022

Öneri/Gerekçe: Yüksek lisans ve doktora programları ile ilgili danışman ve öğrencilerimizi doğrudan ilgilendiren kayıt aşamasından mezuniyet aşamasına kadar karşılaşacakları iş akış süreçlerinin daha kolay anlamalarını sağlamak için şemaların oluşturulması. 

İyileştirme: Tezli yüksek lisans, doktora ve lisans derecesi ile doktora programlarını içeren lisansüstü eğitim süreç akış şemaları oluşturulmuş ve web sayfamızda paylaşılmıştır.

İyileştirme Tarihi: 07.04.2022

 

Öneri Birimi/Kaynak: Enstitü Yönetimi

Öneri Tarihi: 04.04.2022

Öneri/Gerekçe: YÖK’ün 18.03.2022 tarih ve E-75850160-104.01.03.01-19579 sayılı yazısı uyarınca tezlerin İngilizce yazılması ile ilgili bir form oluşturulması.

İyileştirme: Öğrenci, danışman ve anabilim dalı kurul kararı ile ilgili bilgilerin yer aldığı ortak bir form oluşturulmuştur. Form-4.18 İngilizce tez yazma istek formu

İyileştirme Tarihi: 05.04.2022

 

Öneri Birimi/Kaynak: Enstitü Yönetimi

Öneri Tarihi: 07.04.2022

Öneri/Gerekçe: YÖK’ün 18.03.2022 tarih ve E-75850160-104.01.03.01-19579 sayılı yazısı uyarınca tezlerin İngilizce yazılması ile ilgili kılavuzun oluşturulması.

İyileştirme: İngilizce tez yazım şablonu oluşturulmuş ve enstitünün web sayfasında paylaşılmıştır.

İyileştirme Tarihi: 28.04.2022

 

 

Öneri Birimi/Kaynak: Tez teslimi esnasında öğrencilerden gelen sözlü bildirim

Öneri Tarihi: 17.11.2022

Öneri/Gerekçe: Tez yazım şablonlarında görülen eksikliklerin giderilmesi

İyileştirme: Bütün tez yazım şablonları ve kılavuzları güncellenmiş ve enstitünün web sayfasında paylaşılmıştır.

İyileştirme Tarihi: 07.12.2022

 

 

Öneri Birimi/Kaynak: Enstitü Yönetim Kurulu

Öneri Tarihi: 12.05.2022 

Öneri/Gerekçe: Tüm öğrenci ve akademisyenlerimize yönelik üniversitemiz dijital kütüphanesinde yer alan veri tabanlarının kullanımı ile ilgili dokümantasyon daire başkanlığınca bilgilendirme yapılması.

İyileştirme: Kütüphane ve dokümantasyon daire başkanı ile görüşülerek ‘elektronik kaynaklardan yararlanma’ isimli webinar düzenlenmiş ve kayıt altına alınarak web sayfamızda paylaşılmıştır.

İyileştirme Tarihi: 09.06.2022 

 

Öneri Birimi/Kaynak: Danışman öğretim üyesinden gelen sözlü talep

Öneri Tarihi: 09.06.2022

Öneri/Gerekçe: Mezuniyet aşamasında düzeltmeler için talep edilen ek süre için danışman öğretim üyesinden istenilen dilekçe yerine kolaylık sağlayacak hazır formun oluşturulması.

İyileştirme: Mezuniyet için ek süre talep formu (Form 2.8) oluşturulmuştur.

İyileştirme Tarihi: 10.06.2022

 

Öneri Birimi/Kaynak: Enstitü Yönetim Kurulu

Öneri Tarihi: 28.04.2022 

Öneri/Gerekçe: Tezlerin intihal kontrol hakkını sadece danışman öğretim üyesine sunan yazılımlar yerine aynı hakkı öğrenci için de sağlayan intihal tespit yazılımlarının kullanımına izin verilmesi.  

İyileştirme: Tezlerin intihal kontrolü için Turnitin programına ek olarak, hem danışmanın hem öğrencinin faydalanabileceği ‘intihal.net’  programının da kullanılabileceği birim resmi web sayfası üzerinden ilan edilmiş, tüm kılavuzlarda ilgili kısımlar güncellenmiştir.

İyileştirme Tarihi: 05.05.2022 

 

 

Öneri Birimi/Kaynak: Enstitü idari personeli

Öneri Tarihi: 12.01.2023

Öneri/Gerekçe: Formlarda karşılaşılan sorunlara hemen müdahale edebilmek adına öğrencilerin iletişim bilgilerinin yer alması

İyileştirme: Öğrenci iletişim bilgilerinin gerekli olduğu bütün formlar güncellenmiştir.

İyileştirme Tarihi: 19.01.2023

 

 

Öneri Birimi/Kaynak: Disiplinlerarası Anabilim Dalı Başkanları ile Yapılan Kalite Geliştirme Toplantısı

Öneri Tarihi: 02.03.2023

Öneri/Gerekçe: Üniversitemiz Lisansüstü Eğitim Enstitüsünde bulunan disiplinler arası programların bir bölüme bağlı olmaması nedeni ile söz konusu programlarda yürütülen iş ve işlemler ile evrak akışlarında zaman zaman aksamalar meydana geldiği, ilgili programların iş ve işlemlerinde herhangi bir aksaklık yaşanmaması ve eğitim faaliyetlerinin daha sağlıklı yürütülebilmesi için Rektörlük tarafından insan kaynakları planlamasının yapılmasına ilişkin talep

İyileştirme: ISUBÜ Rektörlüğünün 13.03.2023 tarih, 14890 sayılı yazısı ile; disiplinler arası anabilim dallarının herhangi bir bölümle ilişkili olmaması nedeniyle bu anabilim dallarına ait sekreterya hizmetleri anabilim dalı başkanının kadrosunun bulunduğu birim tarafından yürütülmesi uygun görüldüğü, bundan sonraki süreçte disiplinler arası anabilim dalları sekreterya hizmetlerinin bu yazı çerçevesinde yürütülmesinin gerektiği resmi olarak rektörlükçe düzenlenmiştir.

İyileştirme Tarihi: 13.03.2023